Des de L´AMPA de l´Institut Estela Ibèrica, expressem el nostre més profund desacord amb la polémica reforma educativa, que s´ha començat a implantar aquest curs a les aules españoles i oferim tot el nostre suport als alumnes de l´Institut Estela Ibèrica, en totes les accions i mobilitzacions que duguin a terme.
Les qüestionades revàlides, a les quals hauran de sotmetre´s, a partir de 2017, els alumnes que completin l´educació secundària obligatoria (ESO) i batxillerat, són una prova més que la LOMCE, no aposta per l´educació.
Les raons són clares: no milloren l´aprenentatge dels alumnes, només es fixa en el que fallen; només serveixen per clasificar i fer ránquings de centres; generen desconfiança respecte al professorat; són proves addicionals a unes exigències que ja han estat superades; tenen efectes segregadors; i són una forma de recentralizació, perquè són elaborades pel Ministeri d´Educació, sostraient l´autonomia als centres i les competències a les comunitats autònomes.
L´AMPA de l´Institut Estela Ibèrica.
Les qüestionades revàlides, a les quals hauran de sotmetre´s, a partir de 2017, els alumnes que completin l´educació secundària obligatoria (ESO) i batxillerat, són una prova més que la LOMCE, no aposta per l´educació.
Les raons són clares: no milloren l´aprenentatge dels alumnes, només es fixa en el que fallen; només serveixen per clasificar i fer ránquings de centres; generen desconfiança respecte al professorat; són proves addicionals a unes exigències que ja han estat superades; tenen efectes segregadors; i són una forma de recentralizació, perquè són elaborades pel Ministeri d´Educació, sostraient l´autonomia als centres i les competències a les comunitats autònomes.
L´AMPA de l´Institut Estela Ibèrica.